Friday, April 5, 2013

Μαμά Blogger





Δεν ξέρω αν είναι αυτή η εικόνα μιας μαμάς blogger αλλά είναι σίγουρα η δικιά μου. Bloggάρω παντού. Στον καναπέ, στο πάτωμα, στο τραπεζάκι του σαλονιού. Officially δεν έχω γραφείο. Το θυσίασα πριν 3 χρόνια για να είναι όμορφο το δωμάτιο της Μελίνας (ο Σ ήθελε να μείνει εκεί μέχρι να πάει το παιδί γυμνάσιο και να του χρειαστεί). Αλλα δεν με πειράζει. Σαν μαμά blogger λέω το γραφείο είναι πολυτέλεια. 
Ετοιμάζω πόστ του Peekaboo! τι ώρα είναι; Facebook. ενημερώσεις. Mail. Τί ώρα είναι; Ούπς! πήγε 11; Να βάλω σκούπα. Τί θα φάμε; πήγε 1. Φεύγω να πάρω τη Μελίνα. Το πόστ το ανέβασα; - μαμά έλα να χορέψουμε - μαμά έλα να ζωγραφίσουμε - μαμά βάλε μου νικελόντεον -μαμά φτιάξε μου τόστ...
Με δουλεύεις; Ποιό γραφείο; Εδώ 5 μέρες τώρα που αναγκαστικά (Λόγω βλάβης.Όχι δικής μου) πάω κάτω στο γραφείο του Σ με ψάχνουν και οι δυό τους λές και έφυγα χωρίς προειδοποίηση για άλλη χώρα. Η αλήθεια όμως είναι οτι εδώ κάτω, που σου γράφω τώρα, είναι πιό κρύα, δεν έχει φώς και δεν έχει και την φωνούλα της Μελίνας να ζουζουνίζει κάθε δευτερόλεπτο (έλεος δηλαδή δε βάζει γλώσσα μέσα). 
Στις Ψηφιακές Γειτονιές λοιπόν που θα πάμε,ζήτησαν σε εμάς τους γονείς bloggers μία φωτογραφία μας από τον χώρο από τον οποίο blog-άρουμε! That'me λοιπόν, που λένε, με λίγο τάσεις γιόγκα, με λίγο κορώνα που ξέμεινε απο κλασικό στόλισμα Μελίνας μετά το σχολείο, με λίγο ρουχαλάκι -so me by the way- εντελώς ότι να 'ναι και με λίγο Μελινάκι στο πάτωμα με στύλ "θέλωναζωγραφίσωτώραεδώκαιμετάκλασικάθαταπαρατήσωόλαέτσικαιθαφύγω". 
Μια ακόμη κλασική μέρα μιας μαμάς blogger!

9 comments:

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Πολύ ωραίαη παρουσίαση της blogoζωής!Και η φωτογραφία πολύ ενδεικτική!

pepi said...

Η φωτό με τρελαίνει!!! Που είναι όμως η κρυμμένη σοκολάτα;

Naf said...

@Kathycallie
Μα δεν το ζούμε πολλές αυτό?

@pepi
Πάλι σοκολάτες σκέφτεσαι!!!ττςτςτςςς (την είχαμε φάει φυσικά)

Unknown said...

Χωρίς γραφείο; Ήρωας, ήρωας! By the way, την ίδια έμπνευση για ποστ είχαμε σήμερα. Καλή σου μέρα!

Naf said...

καλημέρα!
ήρωας δεν ξέρω...λίγο "χύμα στο κύμα" ίσως?? Νομίζω πως τρώω αμέσως Χ απο κάθε είδους σεμινάριο οργάνωσης για WAHMs (work at home mums)

Owl Mommy Βέρα said...

Κι εδώ μια από τα ίδια! Με το netbook στον αέρα..χεχε!

peekaboo said...

oraia i korona !
Koita na deis, tosa xronia den ixera oti ypirxe kai allo blog me to onoma peekaboo! geia sou synonomati

Unknown said...

εεεπ! βρε καλώς την συνονόματη!! καλώς σε βρήκα!

Δέσποινα said...

Tέλεια φωτογραφία!!!Κάπως έτσι είμαι κι εγώ στο σπίτι με την κόρη μου!!!!
Κάλως σε βρήκα!!!
Φιλιά!!